Informatii utile

Intrebari frecvente

Voi primi exact produsul din imagine ?

Imaginile produselor sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu şi au caracter informativ, iar produsele livrate pot diferi de imaginile de pe site sau din cataloage în orice mod, datorită modificării caracteristicilor, culorii sau nuanţei, design-ului, fără notificare prealabilă sau din cauza modificării culorii în urma procesului de fotografiere a produselor.

Este posibil ca în imaginile produselor sa apară şi alte produse, care nu fac parte din oferta şi nu sunt vândute împreună cu Produsul, fiind introduse în imagini cu titlu de sugestie de prezentare. Pentru obţinerea  de informaţii cât mai exacte privind produsele disponibile, vă rugăm să ne contactaţi la datele de contact menţionate.

În caz de produse vândute la set/pe colecții, în descrierea Produselor se indică ce produse sunt incluse într-un anumit set/colecție, cu indicarea cantităţilor si caracteristicilor. Imaginile colecțiilor sunt cu titlu de prezentare. Din colecție fac parte strict produsele expres enumerate în cuprinsul descrierii.

Voi primi factură pentru comanda mea?

Desigur, factura ta va fi transmisă în format electronic la adresa de email pe care ai introdus pe parcursul plasării comenzii.

Ce este lista de produse favorite?

Lista de produse favorite, este o colecție de produse pe care ai dori să le cumperi în viitor. Poți adăuga sau șterge din această listă la discreția ta.

În cât timp voi primi produsele comandate?

Lucrăm doar cu firme de curierat rapide pentru ca produsele comandate să ajungă la tine în cel mai scurt timp. În majoritatea cazurilor coletul este livrat în 1-3 zile lucrătoare de la plasarea comenzii – cu toate acestea, te rugăm să ai în vedere faptul că se pot întâmpla evenimente neașteptate care pot afecta timpul de livrare, însă încercăm întotdeauna să minimizăm impactul acestora.

Te rugăm să ții cont de faptul că pentru produse personalizate se mai adaugă încă o zi lucrătoare pentru executarea customizării.

Ce trebuie să fac dacă primesc un produs greșit sau deteriorat?

În cazul în care constați că ai primit produsul greșit sau deteriorat, trimite-ne un email la contact.amelitte@gmail.com imediat dupa primirea coletului.

Avem rugamintea să verificați conținutul pachetului în prezența reprezentatului firmei transportatoare. Dacă produsul este deteriorat vă rugam să menționati acest fapt pe formularul de transport și să reclamați imediat acest fapt la adresa de e-mail contact.amelitte@gmail.com sau la numerele de telefon puse la dispoziție. Dacă pachetul ajunge la dumneavoastra deteriorat, desfăcut, vă rugam să refuzați primirea acestuia. În caz contrar orice reclamație ulterioară este declarată nulă.

Depinzând de situație, vom cere unele informații de la tine, precum descrierea problemei și poze, și vom încerca să rezolvăm situația în cel mai scurt timp.

Pot să schimb sau să anulez comanda făcută?

Conținutul comenzii se poate schimba sau comanda se poate anula doar înainte ca produsele să fie predate curierului sau înainte ca personalizarea să fie efectuată pentru produse personalizate, însă nu și după ce comanda a intrat în posesia firmei de curierat sau după ce produsul a fost personalizat deja.

Cum pot sa returnez un produs?

Returnarea produselor trebuie sa fie solicitata in termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestora,

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, fara uzura sau deteriorare.

Costul returnarii este suportat de catre client.

Dupa primirea si verificarea produselor returnate, se va acorda un voucher de cumparaturi sau o rambursare, in functie de optiunea clientului.

Excludem returnarea produselor personalizate.

Te rugăm să ne contactezi înainte de a efectua orice returnare pentru a primi instrucțiuni suplimentare și pentru a confirma că produsul este eligibil pentru returnare.

În cazul în care produsul returnat nu îndeplinește criteriile menționate, ne rezervăm dreptul de a refuza returnarea și de a returna produsul către client la costul acestuia.

Contacteaza-ne